Повернення товарів
ОБОВ'ЯЗКОВО: ЗБЕРЕЖЕННЯ КОМПЛЕКТАЦІЇ ТА УПАКОВКИ ТОВАРУ!
Повернення бракованих товарів.
У разі виявлення прихованого дефекту необхідно повідомити про це до закінчення Гарантійного терміну.
Розгляд претензії займає від 0 до 7 днів, після чого приймається рішення або про повернення вартості товару, або про проведення незалежної експертизи (в спірних ситуаціях).
Якщо походження дефекту спірне і він підлягає ремонту, за згодою покупця може бути проведений безкоштовний ремонт. Якщо висновок незалежної експертизи свідчить про заводський брак виробу, то покупцеві повертається вартість товару в повному розмірі. У разі визнання дефекту наслідком неправильного використання, покупцеві повертається товар, при можливості ремонту він здійснюється покупцем самостійно.
Якщо в результаті експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли внаслідок обставин, за які не відповідає продавець (виробник), покупець зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на зберігання і транспортування товару (п. 5, ст. 18, "Закон про захист прав споживачів").
Після закінчення Гарантійного терміну покупець проводить експертизу за свій рахунок. У разі визнання дефекту наслідком обставин, за які відповідає продавець (виробник), покупцеві відшкодовується вартість проведення експертизи.
Гарантійні зобов'язання припиняють свою дію в наступних ситуаціях:
1. Якщо виникнення дефекту пов'язано з порушенням умов зберігання і використання товару (в спірних ситуаціях потрібно висновок незалежної експертизи).
2. Якщо виникнення дефекту викликано хімічним або механічним впливом, не передбачених загальноприйнятими нормами експлуатації.
3. Якщо виріб піддавалося ремонту.
4. Після закінчення Гарантійного терміну, незалежно від терміну експлуатації товару.
Повернення товару здійснюється згідно зі статтею 20 Закону про захист прав споживачів:
"Стаття 20. Право споживача на обмiн товару належно якостi
1. Споживач має право обмiняти непродовольчий товар належної якостi на аналогiчний у продавця, у якого вiн був придбаний, якщо товар не пiдiйшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розмiром або з iнших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмiн товару належної якостi протягом 14 днiв, не рахуючи дня купiвлi. Обмiн товару належної якостi провадиться, якщо вiн не споживався i якщо збережено його товарний вигляд, споживчi властивостi, пломби, ярлики, а також товарний чи касовий чек або iншi документи, виданi споживачевi разом з проданим товаром."